tirsdag den 14. september 2010

Line&Levn


Line&Line

Ja altså, nu kaster jeg mig bare ud i livet som blogger. Både Line og jeg synes det kunne være sjovt at lave en blog mens vi er afsted på vores 3½ måneder lange tur, der både byder på Thailand, Australien og New Zealand. Derfor blev jeg (levn) lige nødt til at oprette bloggen inden vi drager afsted d. 2 november 2010, for ellers er jeg sikker på, at vi aldrig får lavet en.
Men altså, nu er vi i hvert fald i gang ..

P.s. det er virkelig besværligt at vi begge hedder Line i dette tilfælde ;)

2 kommentarer:

  1. Hej I to søde tøser
    Så er I forhåbentlig landet i Bangkok, og sikkert allerede i gang med at udforske byen...

    Vil bare igen igen ønske jer en rigtig god tur!

    Knus Lise (mutti)

    SvarSlet
  2. Hej Girls, så er den gamle også online.

    Jeg har været i det varehus - det er enormt stort og fedt.
    hvor lang tid bliver I i Bangkok.

    Måske kan i lige besøge Rajeev derude, han skulle have sendt osnogle smykker for snart et halvt år siden ( :-) )

    Hyg jer og pas godt på hinanden.

    Knuz, Gammel far

    SvarSlet